Boudoir by Studinger András

August 27, 2013

Ahogy már említettem, Andris, Orsiborsi férje szintén ott volt a fotózáson...
Persze még nem derült ki, miért, de ez se várat sokat magára...

Most egy pici ...ahogy a középiskolai történelem tanárom - Dr. Marschalek Norbert - rávéste egyszer a történelem dolgozatomra az egész A/4-es oldalra keresztbe ...- de azért 5-öst kaptam - RIZSA következik...(nem tehetek róla..nem tudtam az évszámokat és a pontos részleteket, amire o igazából kíváncsi volt, de mivel nagy rajongója voltam az Angol történelemnek és tesóm révén, aki töri szakra akart felvételizni az egyetemre, nagyon sok érdekesnél érdekesebb könyv volt otthon, amiket el is olvastam..mindent tudtam VIII. Henrikrol, az összes feleségérol valamint Tudor Máriáról... és a tények híján leírtam a szaftos részleteket...Egyébként a magyar érettségim is szerintem ezért lett 5-ös, mert ott is remek történelmi háttérinformációkkal szolgáltam az adott korról :> nagyon jó felvezetése volt a kevésbé jó elemzésemnek az adott mu"ro"l.. :)  )

Az esküvoi videó szó hallatára Pavlovi reflexként egy kép jelenik meg a szemünk elott... amikor is végig kellett nézni kicsi korunkban valamelyik rokon esküvojérol a 4 órás filmet...hajjaj...megvan mindenkinek, ugye?

De mi jelenik meg, ha azt mondom, esküvoi CINEMATOGRÁFUS? Nos, nekem Andris jelenik meg ilyenkor a lelki szemeim elott!

Néhány éve talalkoztam eloször Liv & Tom esküvojén Studinger Andrissal és Orsival. Már akkor volt néhány képviseloje itthon az esküvoi filmnek, így nem kaptam fel a fejem a szó hallatára, hogy mirol is van szó, de Andrisról még nem hallottam....de miután megláttam a kész filmet, tátva maradt a szám...
Azóta eltelt néhány év ...- ez úgy látszik a kedvenc szófordulatom - és Andris lett az egyik legjelentosebb alakja a hazai esküvoi cinematográfiának.

Andris sármja (...bár ahogy láthatjátok, kicsit furcsán áll a szája.. ;> )



mindenkit magával ragad, teljesen mindegy lenne, mit csinálna, mindenkinek tetszene...deeeeee egyszeruuuuen vele született tehetsége van a filmezéshez.

De ugyebár ott tartottam, hogy eljött velem a Le Méridienbe az Orsis Boudoir fotózásomra...és megkértem, készítsen egy kis promo filmet rólam, a fotózásról...

Íme:

Boudoir fotózás - Timea Buknicz from Andras Studinger on Vimeo.



No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground