Ha Hollandia, akkor Stroopwafel :>

August 30, 2013

Nem vagyok édesszájú, nem eszem csokikat (pici koromban ettem egy avas Kajla csokit, sokáig hányingerem volt még a csoki szagától is - szülok figyelmébe ajánlom a módszert, ha a gyerkoc túl sok csokit eszik :) ) kivétel a raffaello, ami ugye nem is csoki, tehát nem is sorolom a csokik közé, de inkább a pisztáciát, mogyorót, mandulát stb. részesítem elonyben, de bátran állíthatom, a stroopwafel a raffaelloval vetekszik az elso helyért :) A stroopwafel egy gofri szeru kerek ostya karamella töltelékkel. A csészére kell ráhelyezni, - persze nem árt, ha a csészében gozölgo tea van, természetesen a csésze szájának átméroje kicsit kisebb legyen, mint a stroopwafel átméroje :) -  hogy egy picit felmelegedjen a karamella, így puhább lesz az egész. Ha Hollandiában jártok, próbáljátok ki mindenképp, bár Dóri barátnom vett valahol itthon is, én még nem láttam sehol, bár nem vagyok nagy boltba járó típus.

Két éve voltam már egyszer Hollandiában, már ekkor elaléltam a házaktól, és jó magyarhoz méltóan nem voltam rest bekukkantani a függönyt nélkülözo csodákba...

Az már biztos, a hollandok kétszer álltak be, illetve bicikliztek a sorba jóízlésért...

Az elso tartozkodásom Rotterdamban volt...- nem elony, ha az ember egész nap csak a számítógép elott ül, és csak annyit mozog, hogy elmegy fotózni, mert 10 km biciklizéstol kikészül, ugyanis inkább vettünk egy bicót, a barátnom is biciklivel jár mindenfele így én is tudtam hozzá csatlakozni, a villamosjegyek elég drágák egyébként - de voltunk Hágában, Amsterdamban és Kinderdijkben is.

Kinderdijk titokzatos, ködben úszó arcát mutatta. Nagyon misztikus és egyben félelmetes volt.

Kinderdijk, Hollandia, Acyd photographie, Buknicz Timea



Kinderdijk neve annyit tesz, gyermek gátja. Az elnevezés egy legendán alapszik.
Ha valaki kíváncsi a részletekre, itt többet olvashat róla :)


No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground