Ha retusálás, akkor Bamboo tábla...

August 28, 2013

Tavaly év eleji beszerzés eredménye egy Wacom Bamboo tábla volt....Nagyon szeretem., viszont a vezetékét bennt hagytam az irodában... :/

A lényeg, hogy most egérrel kell retusálnom..igen-igen, jól látjátok retusálok :> Valakinek készül az anyaga...
Mintha visszerepültem volna a kokorszakba...nem is értem, hogy tudtam retusálni régen az egérrel...a bamboo táblával sokkal precízebb és könyebb a munka...Ha fotós vagy, én fontolgatnám a beszerzését, nem is annyira éreztem a különbséget eddig, míg újra rá nem kellett fanyalodnom az egérre... :/

Már rábeszéltem Tomit is.. :)..az biztos, hogy kell hozza 1-2 hét, mire teljesen hozzászokik az ember, csak azt kell túlélni, utána...maga a menyország...

Én a grasshoppernél vettem, ott volt a legjobb az ára anno:

http://www.grasshopper.hu/vasarlas/wacom/A6-wide/bamboo-tolleger.html

No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground