Sminkvizsga - Páll Adrienn sminkiskolájában - New school of makeup

August 29, 2013

Ez már a második csoport, akiknek fotózom a vizsgamunkáit Páll Adrienn sminkiskolájában.

Páll Adrienn :: http://palladrienn.hu/

Nagy élmény volt ez a fotózás és a múltkori is, mivel Adrienn kemény feltételeket diktál, ezért nagyon készülnek rá a tanulók.

Adriennel már többször dolgoztam együtt, láttam munka közben, nagyon precíz, nagyon alapos, maximalista, és amit eddig nagyon kevés sminkestol láttam...igazi natúr sminket is készít, amikor szinte csak a fényekkel/árnyékokkal játszik, és végre olyan alapozás, ami nem maszkot képez az arcon...és még ami szokatlan, és kevés sminkesnél fordul elo, megköveteli, hogy a test többi részére is fordítsanak figyelmet a tanulók, ne csak az arcra, és ami külön kedvencem, ahova kell, tesznek fényt, hogy még jobban kiemelkedjen..pl. a kulccsont stb...mindenkinek csak ajánlani tudom, aki sminkeltetni szeretné magát, különösen a menyasszonyoknak illetve azoknak, akik sminkelést szeretnének tanulni.

Egy kis háttér információ:
A tanulóknak ki kellett találniuk két teljesen különbözo stylingot - ruhákat, kiegészítoket kellett beszerezniük hozzá, modellt kellett felkérniük, egyszóval mindent meg kellett szervezniük, ami egy fotózáshoz kell és persze mindezek mellé kanyarítaniuk kellett 2 tökéletes sminket is.

A fotózásra ismét a kis kelléktáramból kölcsönöztem néhány bútort, kiegészítőt, hoztam a padlóimat, lámpákat...tehát mindent, ami kell :) - jól telepakoltuk a kicsi kocsimat, szerencsére már tapasztalt vagyok, van nálam mindig kötél...mert persze nem fért be minden, nem bírtuk lecsukni a csomagtartót - :]

A lányok nagyon kitettek magukért, nagyon ügyes volt az egész csoport...

Páll Adrienn, sminkiskola, Buknicz Tímea, acyd, smink






No comments:

Post a Comment

Proudly designed by Mlekoshi playground